Deadside: Supporter Pack
Een pakket met goederen voor wie een extra stap wil zetten om de ontwikkelaars van Deadside te steunen. Het bevat: - 18 extra Safe Zone-opslagplaatsen - Supporter-skins voor start-items: Mes Aansteker Camouflage t-shirt - Extra items: Walkietalkie Verrekijker Veldfles Het mes, de aansteker en het T-shirt worden automatisch vervangen door de speciale Supporter Pack-versies. Alle extra items zijn te vinden in je inventaris. Heel erg bedankt voor je steun!