Deadly Days
Deadly Days is een unieke strategische rogue-lite in de zombieapocalyps. Beheer en bescherm een groep overlevenden en help hen de catastrofe te stoppen. Ontdek en gebruik een groot aantal wilde en waanzinnige voorwerpen en nog waanzinnigere overlevenden, speciale vaardigheden en dodelijke wapens.