Dead Island: Riptide Definitive Edition
Beleef het vervolg van het verhaal over de uitbraak en zie nog een paradijs in een hel veranderen - volledig geremasterd. Het paradijs verandert in een hel! Welkom in een angstaanjagende post-apocalyptische ervaring – nu nog mooier dan ooit. Je kom terecht middenin een zombie-uitbraak op het tropische eiland Banoi, en je enige gedacht is: Overleven! Dé Dead Island-ervaring Verpletter hoofden, kraak schedels en snij ze aan stukken in brute mêlee-gevechten en een echt verhaalgedreven co-op voor 4 spelers in een levendige, open wereld om te verkennen. Inclusief alle eerder uitgebrachte DLC.