Dead by Daylight: Jason Edition Windows
Zomerkampen, hockeymaskers en machetes zullen nooit meer hetzelfde zijn... Dead by Daylight: Jason Edition bevat de basisgame en het Jason Chapter, dat het legendarische horroricoon naar The Fog brengt. Deze editie bevat ook twee exclusieve items: de Hockey Mask-badge en de Misty Cabin-banner.