de Blob 2
Kameraad Zwart en de INKT-agenten willen de wereld weer eens van kleur beroven. Met hulp van Papa Blanco en zijn volgelingen, de Blanco's, kunnen de Blob en zijn vrienden er flink tegenaan om kleur terug te brengen voor de inwoners van Prisma. Fantasie: Ga op een kleurenavontuur boordevol actie met 12 nieuwe singleplayer verhaalmissies waarin creatief verven, patronen en muziek de wereld tot leven brengen zoals jij dat wilt Kracht: Ram met snelheid door muren, spring over wolkenkrabbers en plet INKT-agenten met nieuwe power-ups die je in een Superblob veranderen Verkennen: Verf je een weg langs ijskoude buitenposten, tropische bio-koepels en verre ruimtestations om de inwoners van Prisma te bevrijden Transformeren: Binnen, buiten, boven de aarde en eronder. Blob gaat op mini-missies en vecht tegen epische bazen om kleur en muziek terug te geven aan dit rijke universum Delen: Betrek je vrienden bij de kleurenrevolutie in gloednieuwe coöperatieve multiplayerspeltypen.