Cronostase Electric Collection
Een verzameling van zeven verschillende puzzelgames (elk met 50 levels) gebaseerd op het 'Sokoban'-gamegenre waarin je kubussen verplaatst. De gametypen hebben allemaal elektriciteit als thema, maar geen zorgen. Je hebt geen voorkennis van schakelsystemen nodig. (Let op: Na voltooien van de game ben je nog steeds GEEN professionele elektricien.) De games zijn: Lighton - Maak een circuit en schakel alle lichten in. Maar pas op, als je kortsluiting veroorzaakt, zal het EXPLODEREN! Lighton: Duo - Maak circuits, maar pas op: je kunt wisselen tussen een gele en blauwe modus en kunt alleen circuits van dezelfde kleur verplaatsen! Puzzle Light - Maak circuits af door de positie van twee statische tegels te wisselen. Puzzle Light: One Move - Een logicapuzzel waarin je moet ontdekken hoe je het doel voltooit met één move! Puzzle Light: Rotate - Maak circuits door tegels op hun plek te draaien. Puzzle Light Slide - Dit keer kun je tegels alleen horizontaal of verticaal over het speelveld verplaatsen en stoppen ze niet tot ze een andere tegel of muur raken. Puzzle Light: Connect - Beweeg het hele circuit terwijl je meer stukken oppakt!