Creaks
De grond schudt, lampen springen kapot, en er gebeurt iets vreemds net buiten de muren van je kamer. Met alleen je verstand en je moed stap je in een wereld bewoond door vliegende mensen en dodelijke meubelmonsters. Van de makers van indieklassiekers Machinarium en Samorost komt nu: Creaks. Een nieuwe puzzel-avonturengame met handgetekende graphics, nauwkeurige animaties, spannende geluiden en een gevarieerde soundtrack van Hidden Orchestra. Los in je eigen tempo tientallen puzzels op, zoek in het landhuis naar verborgen schilderijen en ontdek het grote geheim.