CORE.SYS
Breek in, haal sterk beveiligde gegevens op en ontsnap in een snelle hacksimulatie! Maak je klaar om je een weg te hacken door steeds complexere computersystemen in retro arcade-stijl! CORE.SYS is een hersenkrakende actiepuzzel waarbij je door lagen digitale beveiliging moet breken met een snelle strategie. Beweeg je cursor rond een 5x5 raster van alfanumerieke toetsenpanelen, gebruik je scanvermogen om het volgende stuk code te identificeren dat nodig is en selecteer dat paneel om de codereeks te voltooien, waardoor de beveiliging wordt omzeild en toegang wordt verkregen tot de volgende laag. Maar wees voorzichtig! Hoe dieper je hackt, hoe intenser de firewall-sweeps worden. Kun je de gegevens vinden die je nodig hebt om te extraheren en te ontsnappen?