Cooking
Run je eigen restaurant en bereid de meest iconische Japanse gerechten en traditionele drankjes. Neem bestellingen op, bereid maaltijden, richt je restaurant in en ontwikkel elke dag je kookkunsten. KOKEN VOLGENS HET BOEKJE... Je keuken is voorzien van alle apparatuur en ingrediënten die je nodig hebt om de lekkerste sushi te bereiden. Volg en voltooi elke stap van uw takenlijst terwijl u kiest uit de vele beschikbare soorten vis, groenten en kruiden en deze toevoegt afhankelijk van de wens van de klant. ...EN PAS AAN NAAR HARTENLUST Verdien geld aan de bestellingen en pas het interieur van uw restaurant aan in Cooking. Na elke bestelling verdien je genoeg geld om je apparatuur te upgraden of nieuwe decoraties te kopen. Geniet van nieuwe stoelen, tafels, planten en keukengerei. Word een meester in het samenstellen van de perfecte sushi. Wees precies en gebruik de exacte hoeveelheid ingrediënten zoals sojasaus of rijst. Meng ingrediënten met passie en volg elke stap met maximale precisie om een meester in koken te worden!