Conga Master
De dansvloer wordt voller, de rij wordt langer... kom, tijd om de polonaise te dansen! Draai met je virtuele heupen in de belachelijk leuke arcade-actie van Conga Master en ga de strijd aan om de langst mogelijke rij te maken. Geen ritmegevoel benodigd: iedereen kan het! Het is supereenvoudig om Conga Master te spelen: stuur je danser de vloer op en voeg gaandeweg steeds meer mensen aan je rij toe. Met langere rijen kun je sneller mensen toevoegen, maar pas op voor varkens die je rij verpesten! En maak het nog leuker: sleep drie vrienden de dansvloer op voor lokale multiplayer en kijk wie de ware Conga Master wordt!