Chessarama
Chessarama is een verzameling op schaken geïnspireerde spellen voor één speler. Speel campagnes, speel verzamelobjecten vrij en neem het op tegen andere spelers op de klassementen. Welkom bij Chessarama! Hier zijn alle originele spellen die je zult vinden in Chessarama: (1) Farm Life; (2) Dragon Slayers; (3) Lady Ronin; (4) Street Soccer; (5) Last Stand; (6) Pawn Mania; (7) Knight Supreme; (8) Soccer Chess. Bekijk enkele van de Chessarama-spellen: In Dragon Slayer, moet je je pion naar het einde van een pad duwen om de machtige draak te doden. Maar dat zal niet gemakkelijk zijn! De draak valt het bord aan telkens wanneer de pion beweegt, en elk onverdedigd stuk zal sterven. In Lady Ronin, ontmoet schaken Sokoban. Je speelt met een Ronin (een schaak-koningin) en je moet de andere stukken elimineren om dichter bij de Shogun te komen en hem te doden. Stukken bewegen zoals in schaken, maar duwen elkaar zoals in Sokoban. In Soccer Chess, speel je een voetbalwedstrijd met schaakstukken. Je moet een paar zetten vooruit denken als je de verdediging van de tegenstander wilt doorbreken en een doelpunt wilt scoren. Dit zijn slechts enkele voorbeelden van hoe schaken opnieuw kan worden uitgevonden in Chessarama!