Cattie
Spring precies goed in katachtig pittige stijl op je reis door een oldskool platformavontuur boordevol actie. Bereid je voor op platformactie van het retro-soort en word een behendige kitten genaamd Cattie! Ren, spring, wip van muur naar muur, kruip, sla toe en val je vijanden aan met katachtige precisie op je weg door de zijwaarts scrollende pixelart-levels. Cattie is geïnspireerd op de genreklassiekers uit de jaren 80 en heeft een minimalistische zwart-witstijl en vloeiende 2D-animaties. Er zijn 100 levels die je kunt spelen, allemaal met een nostalgische soundtrack in 8-bitstijl! De uitdaging wordt steeds groter naarmate je verder komt en er worden geleidelijk nieuwe vijanden en levelmechanismen geïntroduceerd. Heb jij het in je om Cattie naar de finish te helpen?