Cat From Hell 2
Het verhaal bereikt een nieuw niveau in Cat From Hell 2! Deze keer speel je de zwarte kat die oma in het eerste deel eruit heeft gegooid. Hij is terug, en deze keer is hij uit op wraak tegen de gemberkleurige kat. Hij is vastbesloten om zijn goede naam in oma's ogen te herstellen, of haar in ieder geval spijt te laten krijgen van haar beslissing! Dit keer zijn de tuin en de garage het strijdtoneel. Verniel de bloembedden, jaag de duiven weg, krab aan de auto in de garage en veroorzaak chaos tussen het gereedschap! Pas op voor de gemberkleurige kat, zorg ervoor dat hij niet de “favoriet” wordt en laat de oude vrouw zien wie echt respect verdient. Kenmerken: ★ Speel als de brutale zwarte kat uit het eerste spel. ★ Vecht tegen de roodharige kat om oma's aandacht. ★ Verken nieuwe gebieden vol chaos: de tuin en de garage. ★ Klim rond in de garage, gooi blikjes omver, zet gereedschap aan en kras auto's. ★ Ervaar oma's reacties: van lachen tot gillen. Help de zwarte kat wraak te nemen, veroorzaak wat problemen en misschien kun je zelfs zijn naam zuiveren!