Capcom Beat 'Em Up Bundle
Maak met de Capcom Beat 'Em Up Bundle opnieuw de hoogtijdagen mee van coöperatieve arcadegames! Deze veelomvattende collectie bevat zeven klassieke spellen, elk met diverse multiplayeropties, onlinemogelijkheden en gedetailleerde galerijen! Zeg maar dag met het handje tegen Game Over! Pas de moeilijkheidsgraad aan of geef jezelf meer levens om je door elk spel helemaal heen te vechten. Ook kun je de Engelse of Japanse versie van elke titel spelen! Inbegrepen zijn: Final Fight, Captain Commando, The King of Dragons, Knights of the Round en Warriors of Fate, plus nog eens twee spellen die nog nooit eerder op console verkrijgbaar waren: Armored Warriors en Battle Circuit! Haal een stel van je vrienden erbij, kijk de slechteriken diep in de ogen en DREUN ZE IN ELKAAR!