C14 Dating
Je speelt Melissa Flores, een derdejaars antropologiestudente die een zomerstage archeologie doet. De excursie vindt plaats in België, meer dan 8000 km van je thuis in Californië vandaan! Je verblijft twee maanden lang in een onbekend land, wat zenuwslopend kan zijn, maar je kon deze studiekans niet aan je voorbij laten gaan. Misschien graaf je wel wat oude botten op, of vind je door mensen uit de prehistorie gemaakt gereedschap. Misschien vind je er ook wel nieuwe vrienden en romantiek... Kenmerken * Date met Deandre, Hendrik, Kyler en Shoji * Datingsim gameplay met optionele minigames over archeologie * Schitterende manga-art en originele soundtrack * Geheime optie voor yuri-romantiek * Een unieke cast met bijzondere personages!