Bun Buns
Maak je klaar om naar hartenlust te bakken! Combineer luchtige broodjes, zie ze uitgroeien tot verrukkelijke gebakjes en drijf je skills tot het uiterste in deze physics-based puzzeluitdaging. Gebruik slimme power-ups om lastige situaties te ontwijken en aangebrand deeg onder controle te houden. Timing en plaatsing zijn alles! Een verkeerde zet en je perfecte baksel kan instorten! Reis door charmante bakkerijen, elk met nieuwe twists en uitdagingen om te beheersen. Hoe groot kan jouw ultieme broodje worden? Kenmerken: - Online klassementen om met je skills te pronken! - Co-opmodus om samen met vrienden te bakken! - 2 maps met unieke mandvormen - Handige power-ups om je run te redden! - Volledig aanpasbare bakker met schattige outfits - Een warme en gezellige uitstraling Bak een verse highscore!