BrokenLore: FOLLOW
BrokenLore: FOLLOW is een psychologische first-person horrorervaring en maakt deel uit van de BrokenLore-saga, die de duistere kant van sociale media en de kwetsbaarheid van de menselijke geest verkent. Stap in het verhaal van Anne, een jonge vrouw die wordt achtervolgd door haar pijnlijke verleden en innerlijke demonen. Tijdens haar reis worden thema’s als zelfacceptatie, eetstoornissen, lichaamsdysmorfie en gevoelens van waardeloosheid verkend. Centraal staat de complexe en problematische relatie tussen Anne en haar moeder, wier dominante en extravagante persoonlijkheid een verstikkende schaduw werpt over het leven van haar dochter. Met sfeervolle verkenning, omgevingsverhaal en spannende confrontaties biedt FOLLOW een verontrustende en emotioneel intense horrorervaring.