Broken Universe - Tower Defense
Ze is nergens te vinden en hij is de enige die haar kan redden. Kaboem! De explosie heeft het hele universum verwoest. Je zou zelfs kunnen zeggen dat het...kapot is. Roco moet met de hulp van een groep wetenschappers zijn schip beschermen tegen inkomende aanvallen. Strategie Help Roco zijn doel te bereiken en vernietig de vijandelijke golven in dit unieke torenverdedigingsspel. Je hersenen zijn je grootste wapen. Beslis waar je moet landen en hoe je je uit de handen van de vijand vecht. Tonnen lekkers Blokkeer alle paden of leid monsters naar een lange vuurlinie. Ontdek welke torens en barrières het beste zijn voor jouw unieke speelstijl.