Breakneck City
Gebruik je hersens, reflexen en de wrede straten om je heen om de meest genadeloze bendes van de stad uit te schakelen! Sidney Flintlock en Justine Jacobs gaan de straat op om koppen te snellen wanneer een gemene bende hun favoriete videotheek probeert af te branden. Breakneck City is een oldskool beat 'em up-game in 3D gericht op interactie met de omgeving. Met low-poly graphics, pixelart texturen en de mogelijkheid om met twee spelers in lokale coöp te spelen brengt Breackneck City de vechtspelactie uit de jaren 90 naar een nieuwe generatie. Stomp, schop en ontwijk je een weg door 6 slopende levels met straten, een dansclub, flatgebouwen en meer! Neem het op tegen bendes met verschillende soorten vijanden en taaie bazen. Pak wapens op om nog effectiever te vechten en gebruik de omgeving in je voordeel. Slinger aan lantaarnpalen, schop je vijanden in vuilnisbakken of uit ramen en verpletter ze vanuit de lucht. Gebruik je omgeving in je voordeel tegen deze uitdagende vijanden!