Bread & Fred
Bread & Fred is een uitdagende coöp-platformgame waarin twee spelers moeten samenwerken om naar de top van een besneeuwde berg te springen en klimmen. Speel als Bread en Fred in hun frustrerende en soms gekmakende klimtocht, waarbij elke sprong precisie vereist. Elke keer dat je landt, kom je dichter bij de top en ben je een stap dichter bij het beheersen van het platformen, maar je val van de berg zal nog verder zijn. Pinguïnmechanica: - Zwaai om verre platforms te bereiken! Bread en Fred zijn aan elkaar vastgemaakt. Dat betekent dat je niet alleen samen valt, maar dat je ook goed gebruik kunt maken van het momentum om te zwaaien en elkaar verder te stuwen dan een enkele pinguïn ooit zou kunnen springen. Zorg ervoor dat een van jullie zich aan de grond verankert, anders vallen jullie allebei! - Houd je zo lang mogelijk vast aan muren! De kleine handjes van de pinguïns zijn niet erg handig, maar je kunt je een paar seconden met je partner aan een muur vastklampen om ze rond te zwaaien en het volgende obstakel te overwinnen. Wees echter voorzichtig. Deze pinguïns zijn mollig, dus je kunt je niet lang vasthouden. Handel snel! - Singleplayer-modus! Kun je je pinguïnvriend niet vinden? Bind je touw dan vast aan Jeff (een rots!) en gebruik dat in plaats daarvan! Het klimmen is helemaal aan jou en je vaardigheden, maar dat betekent ook dat je niemand de schuld kunt geven als je valt... Volgens de legende zijn er een paar pinguïnhelden die met deze vaardigheden de top hebben bereikt. Word jij een van hen? Elke val doet pijn, maar probeer ervan te leren en erom te lachen. Denk goed na over elke sprong en beheers de pinguïnvaardigheden om de top te bereiken. Voor de gekste klimmers bevat Bread & Fred een speedrun-modus, zodat je kunt strijden om de titel van beste pinguïn ter wereld. De berg wacht op je. Voltooi je missie. Werk samen en je kunt hoog op de berg komen. Probeer alleen niet (te veel) te vallen. Veel succes!!