Boom Ball for Kinect
Boom Ball is een luchtig Kinect-spel voor het hele lichaam dat tennis, breakout en enorme explosies combineert. Gooi en stuiter ballen om alle blokjes te vernietigen en alle bommen in 55 levels te laten ontploffen. In de hoofdrol: Explosies! Portalen! Multiballen! Meer explosies! Eendjes! Explosief speelplezier met Boom Ball voor Kinect!