Blow it up
Blow it up is een physics-vernietigingsgame met lichte puzzelelementen waarin je met bommen schiet om vijanden te vernietigen die zich achter torenachtige gebouwen verschuilen. Leer 7 unieke bommen te gebruiken in een realistische physics-simulator en ontdek 70 chaotische levels vol vernietiging. VERHAAL Een invasie van buitenaardse wezens is in volle gang. Mysterieuze, krachtige entiteiten zijn op BOOMTOPIA neergedaald, stelen de natuurlijke hulpbronnen en gebruiken hun explosieve superkrachten om de macht over te nemen. Je vrienden worden een voor een gevangengenomen, maar voor jou is de maat vol. Vastberaden bereid je je voor om terug te vechten. Het avontuur gaat beginnen, maar kun jij de chaos overleven en al je vrienden redden? t je meeslepen door een pure physics-vernietigingsgame! * KENMERKEN - 7 unieke bommen om je vijanden te vernietigen - Geavanceerde physics-simulatie waarbij elk blok zich natuurlijk gedraagt. - Verken een wereld vol avontuur en red je vrienden. - Meer dan 70 levels aan chaos en vernietiging. - TNT, confetti en vuurwerk voor nog spectaculairdere explosies. Blow it up is het ultieme explosieve avontuur!