Blood Dungeon
De makers van Nidhogg hebben een nieuwe 2D-survivalplatformer ontwikkeld. Ren, spring en klim door verraderlijke kerkers en jaag op monsters om bloed en power-ups te verzamelen. Overleef je de run, dan kun je de verzamelde botten inleveren bij de Bone Shop om sterker te worden. Voltooi missies om upgrades, arena's, skins en meer vrij te spelen.