Blitz Breaker
Spring en spurt je een weg naar de vrijheid in een schattige pixelartstijl! Kruip in de huid van een nieuw gebouwde robot genaamd Blitz en probeer te ontsnappen aan de maniakale machinaties van de fabriek waar je bent gemaakt! Blitz Breaker is een razendsnel actieplatformspel met een aparte insteek: Blitz kan niet rennen. Dit betekent dat je overal moet springen en spurten waarbij je je een weg zoekt door de gevaarlijke fabriek door tegen muren te springen, vallen en vijandige wapens te ontwijken en tegen obstakels aan te botsen, maar vooral door strategisch te denken. Het draait allemaal om timing! Perfectioneer je sprongen en de vaardigheid om vier kanten uit te spurten om sterren te verdienen, waarmee je nieuwe hoofden kunt vrijspelen om Blitz te verfraaien. Ontdek geheimen en open poorten om onderweg nog extremere uitdagingen aan te gaan. Met de hulp van je computervriendje Chip moet je meer dan honderd met liefde gemaakte levels uitspelen voordat Blitz veiligheid... en de vrijheid bereikt!