BLADESTORM: Nightmare
Dit nieuwste deel voegt kersverse technieken en vele nieuwe elementen toe aan het originele verhaal van BLADESTORM: The Hundred Years' War uit 2007. Je speelt als huurling en hebt de leiding over meerdere verschillende teams, die je naar de overwinning leidt op een dynamisch slagveld. Maar er is meer dan het nieuwe Nightmare-scenario met draken en cyclopen. Je geeft bevelen aan maximaal 4 eenheden met maximaal 200 soldaten. Op het slagveld kun je wanneer je wilt tussen eenheden schakelen om je strategie tot in de puntjes uit te voeren. Ook kun je teams samenvoegen tot legers om grote massa-aanvallen uit te voeren. Daarnaast zijn er een online-multiplayerspeltype en uitgebreide mogelijkheden om je personage vorm te geven. Samen leveren deze nieuwe elementen een totaal nieuwe game-ervaring op.