Bitmaster
Bitmaster is een dynamische en kleurrijke twin-stick shooter. Je moet de vijanden vernietigen en power-ups verzamelen om wapens te verbeteren. De spelbalans verandert per periode, wat het spel onvoorspelbaar en moeilijk maakt om een hoge score te halen. Kenmerken: - 100 vijandige golven - 8 geweren - 13 extraatjes - 5 helden om te ontgrendelen - 20 soorten vijanden - 5 slechte bazen - Er is maar één manier om te ontsnappen - Veel factoren die problemen kunnen veroorzaken ... of het spel gemakkelijker kunnen maken!