Biped 2
Biped 2 is het vervolg op het spannende spel over twee lieve, tweepotige robots, Aku en Sila, die elkaar altijd te hulp schieten en samen ongelooflijke avonturen beleven. Duik dit gave coöpspel in, vol actie en avontuur, puzzels, vriendschap, steun en plezier! Nadat onze tweepotige helden alle lichtbakens op Aarde wisten te reactiveren, ontvingen ze een vreemd signaal van een afgelegen planeet. Dat kon maar een ding betekenen: iemand had hulp nodig! Nu zijn onze mechanische vrienden vastbesloten om te laten zien wat ze kunnen, en waar nodig anderen in de Melkweg te helpen. LEUKE BESTURING Naast de klassieke tweepotige mechanics kun je je nu op nog meer interessante manieren voortbewegen! Probeer de nieuwe bewegingsmanieren uit en zie hoe soepel ze aansluiten op de rest van het spel! Vlieg op elegante wijze met een zweefvlieger en laat mooie patronen achter, of laat richels en breuken zien wie de baas is met een enterhaak. En raad eens? Je kunt ook weer glijden! UNIEKE DUOMECHANICS Meer nog dan dat ze elkaar helpen om verder te komen, coördineren Aku en Sila met elkaar om hun handelingen te synchroniseren om zo als duo succes te behalen! Werk samen met je robotpartner en word één om speciale puzzels op te lossen. Speel de rol van "benen" of "armen" en coördineer je volgende stap (of grijpactie). Er liggen veel van dit soort partnerpuzzels op je te wachten, zodat je deze techniek goed onder de knie krijgt! VERKEN NIEUWE OMGEVINGEN Ontrafel de mysteries van een buitenaardse planeet en ontmoet nieuwe personages, waaronder een pas ontdekte soort elementwezens! Laat je gaan en dompel jezelf onder in prachtige landschappen, heerlijke muziek en een gedenkwaardige sfeer! SPEEL ALLEEN OF MET Z'N TWEEËN OF VIEREN Om het speelproces nog diverser te maken, kun je kiezen uit veel verschillende spelmogelijkheden: ● Alleen spelen Wees de held van je eigen verhaal in deze spelerstand en test je vaardigheden! ● Coöp met twee spelers Nodig een vriend uit om deze reis met je te delen. Bestuur ieder een robot en laat zien hoe goed jullie elkaar aanvoelen. Test je vaardigheden en help elkaar in moeilijke situaties, want het is essentieel dat jullie samenwerken. ● Coöp met vier spelers Naast de opties uit het eerste spel hebben we een nieuwe toegevoegd: coöp met vier spelers! Versla als kwartet de uitdagende levels! STIJL IS EEN MUST Laat de nieuwe wereld zien hoe creatief je bent! Kleed je tweepotige robotmaatjes mooi aan om indruk te maken op je nieuwe vrienden. Verzamel schatten en koop maffe hoofddeksels. Ga voor een unieke look of complimenteer je partner.