Base One
Base One is een managementspel voor het bouwen van een basisstrategie met een RPG-twist. Nadat een groot wormgat de maan uit elkaar scheurt en ongekende niveaus van natuurrampen veroorzaakt, creëert de Earth Global Union het "Solution" ruimteverkenningsprogramma om het wormgat te verkennen voor een nieuw huis. Als lid van het "Solution"-programma is het aan jou om de vloot uit te breiden, waardevolle mineralen en nieuwe planeten te vinden om te bewonen - en misschien zelfs de aarde te redden van ecologische vernietiging! * Neem het bevel over de EGU-vloot van ruimtestations in onontgonnen hoeken van de ruimte. * Selecteer een breed scala aan bemanningsleden met hun eigen unieke voordelen, kenmerken en eigenschappen om specifieke taken op de ruimtestations het beste aan te pakken. * Bewaak de gedeelde bronnen van het ruimtestationnetwerk - stroom, verwarming, zuurstof en watervoorziening. Het jongleren met deze eindige voorraden op elk station is van cruciaal belang om te overleven! * Upgrade je artillerie om snel te werken aan elke asteroïde die op je pad komt. Houd ruimtepiraten op afstand met de beste militaire expertise die EGU kan bieden! Bouw je eigen "Solution"-expeditie, luister naar de verschillende verhalen die de bemanning voor je in petto heeft en verken onontdekte systemen. Ook inbegrepen is een Custom Game-modus voor de meer ervaren speler die zijn eigen campagne wil bouwen met zijn eigen voorwaarden en speurtochten. De "oplossing" ligt in uw handen, kapitein!