Aven Colony - Deluxe Edition
Bouw een nieuw thuis voor de mensheid met de Aven Colony Deluxe Edition. Je bent uitverkoren om de eerste menselijke nederzetting buiten het zonnestelsel op te bouwen. Reis af naar de planeet Aven Prime, met woestijnen, toendra's en jungles, op lichtjaren afstand van de aarde. Overwin de uitdagingen die komen kijken bij de kolonisatie van een nieuwe wereld en laat je nederzettingen uitgroeien tot gigantische, uitgestrekte steden. Zorg voor je inwoners, beheer je grondstoffen en leid je kolonie naar welvaart tegen een achtergrond van de harde en vaak gevaarlijke werkelijkheid op het exotische Aven Prime. Deze editie bevat: - De game Aven Colony - De DLC Cerulean Vale: verken de verraderlijke woestenij van de Cerulean Vale. Deze extra open wereld bevat het uitdagendste klimaat tot nu toe, maar ook de beste beloningen. Ga tot het uiterste om te overleven buiten het zonnestelsel!