Attack At Dawn: North Africa
Attack at Dawn: Noord-Afrika is een strategiespel die zich afspeelt in WO I Noord-Afrikaans theater. Plan uw strategie zoals Rommel of Montgomery en beter de echte geschiedenis. U neemt het bevel over bataljons, brigades, divisies en luchtvleugels. Duitse troepen beginnen te onderzoeken in de Libische regio van Cyrenaica, en het spel wordt afgesloten met de volledige nederlaag van de Duitse Italiaanse Panzer Armee, of het Britse verlies van Egypte en de Britse terugtocht over het Suezkanaal. Deze modi bootsen de chaos en snelheid van mobiele gevechten in de woestijn na. Voeg de mist van oorlog toe aan dit scenario en uw ervaring in een commando -voertuig van een Panzer Corps is voltooid. Het spel zal je onderdompelen in een van de meest intensieve en zenuwslopende ervaringen van de Tweede Wereldoorlog. De game bevat campagnes en scenario's - zowel historisch als hypothetisch. Ze zijn ontworpen na diepgaand onderzoek naar de historische bevelen van strijd en strijdgeschiedenis. Er werd speciale aandacht besteed aan de samenstelling van de legers, gevechtswaarden van individuele eenheden en de algehele authenticiteit van elk scenario. We hebben alle gamekaarten en eenheden ontworpen om gemakkelijk te begrijpen, overzichtelijk en informatief te zijn. U kunt kiezen hoe uw eenheden eruit zullen zien: topmodellen of tellers van eenheid. Met de mogelijkheid om uit te zoomen en het hele slagveld in één oogopslag te zien, zul je het best mogelijke situationele bewustzijn hebben. Beginnend bij de Baai van Sirte in Libië en zich verspreiden naar Suezkanaal in Egypte, varieert het terrein tussen zee, woestijn, bergen, wadis, havens ... Er is één lange asfaltweg, "via Balbia", over de hele lengte van de kaart, en een handvol bekende woestijnsporen die leiden naar de diepe Sahara. Functies: - Historisch nauwkeurige gevechten en scenario's uit de Tweede Wereldoorlog Noord-Afrika. - Zeer gedetailleerde in-game handleiding met overzicht van de spelregels. - beschikt over een grote kaart, die een afstand van bijna 2000 kilometer bestrijkt. - Je kunt het spel spelen in realtime of turn-based modus. - Cusotomized interface voor console-gameplay ervaring.