Asylum Nightmares
Asylum Nightmares is een survival-horrorspel dat zich afspeelt in een angstaanjagend gesticht vol met zombies. Het spel biedt twee hoofdmodi, die elk een unieke, maar even uitdagende ervaring bieden. Verhaalmodus: - Doel: Daal af door de verschillende verdiepingen van het gesticht met behulp van een dienstlift. - Herstel de stroom: Elke verdieping is volledig donker, en je eerste taak is om een manier te vinden om de lichten aan te doen. - Confronteer de zombies: Elke verdieping zit vol ondoden die je proberen tegen te houden. Je moet ze allemaal elimineren om verder te komen. - Wapens en munitie: Op elke verdieping vind je nieuwe wapens en munitie om je te helpen overleven. - Beperkte middelen: Beheer je middelen zorgvuldig, want munitie kan schaars zijn. Horde-modus: - Zombiegolven: Vecht tegen eindeloze golven van zombies in een strijd om te overleven. - Puntensysteem: Elke zombie die je doodt, levert je punten op, die je kunt gebruiken om nieuwe gebieden in het gesticht te ontgrendelen. - Wapenontgrendelingen: Je kunt punten ook gebruiken om krachtigere wapens te ontgrendelen om de golven te doorstaan. - Zombierelikwieën: Sommige zombies laten bij hun dood voorwerpen vallen, zoals: * Gezondheid om te herstellen. * Extra munitie. * "X2" om de punten die je verdient voor een beperkte tijd te verdubbelen. - Toenemende moeilijkheidsgraad: Elke golf wordt moeilijker dan de vorige, wat je vaardigheden en uithoudingsvermogen op de proef stelt. Asylum Nightmares biedt een angstaanjagende ervaring met een beklemmende en spanningvolle sfeer, gecombineerd met snelle en hectische actie. Overleef jij de nachtmerrie of raak je verdwaald in de donkere gangen van het gesticht?