Zoek en Vind: Alice door het kijkglas
Heb je er altijd al van gedroomd om samen met Alice achter de spiegel te reizen? In dit zoek en vind spel komt deze droom uit! Help de heldin met het oplossen van puzzels en het vinden van verborgen hints zodat zij zich een weg door dit wonderbaarlijke land kan banen! Kleurrijk 360-graden landschap, animatie en 3D visuele effecten maken je avontuur levendig en leuk. Als je zeer competitief bent kan je de zoektocht herhalen met nieuwe puzzels en heb je de mogelijkheid om tegen andere spelers te strijden. Nog een leuke bonus: je zal waarschijnlijk de klassieker van Lewis Carroll weer willen lezen. Mocht je kind het boek nog niet hebben gelezen, dan zal het samen spelen van dit spel een manier zijn om interesse te wekken! Ga samen met Alice op verkenning in deze mysterieuze wereld. Er wachten je spannende avonturen!