Albedo: Eyes From Outer Space
Albedo: Eyes from Outer Space is een eerstepersoons avonturenspel dat is geïnspireerd op tweederangs sciencefictionfilms uit de jaren '60. Je werkt als nachtwaker in een gedeeltelijk verlaten, geheim onderzoekscentrum en raakt bewusteloos door een nabije explosie. Je wordt wakker in de kelder van het gebouw, kijkt omhoog en ziet een groot gat in het plafond. Ontsnappen uit het zwaar beschadigde complex is slechts het begin van je zorgen, want wanneer je de basis begint te verkennen, kom je vreemde, onaardse organismen tegen. Is dit allemaal het gevolg van een of ander mislukt biologisch experiment? Je moet vechten voor je leven terwijl je de mysteries ontrafelt en de problemen die voor je liggen oplost.