Akimbot
In deze action-adventureplatformer in 3D speel je als Exe, een vogelvrije robot met zijn onverwachte sidekick Shipset. Vecht je een weg door robotlegers, bestuur ruimteschepen en creëer je eigen pad om het universum van de ondergang te redden! De game speelt zich af in een scifi-wereld met alleen maar robots. Reis door het sterrenstelsel met non-stop robotchaos en explosieve actie! Hun reis begint zoals veel goede verhalen: met een uitbraak uit de gevangenis. KENMERKEN Prachtige omgevingen - Ontdek adembenemende, kleurrijke omgevingen in het sterrenstelsel tijdens een knallend avontuur waarin je in een onvoorspelbaar universum moet springen, schieten en rijden naar nog nooit eerder ontdekte planeten. Verken unieke atmosferen, terreinen en inwoners op elke planeet en in elke ruimtetijd die je op je reis tegenkomt. Vecht in tijd en ruimte - Beleef samen met onze twee vogelvrije robots Exe en Shipset een spannende race tegen Evilware, een voormalig wetenschapper die erop uit is om chaos te veroorzaken. Middenin een intergalactische oorlog moeten zij de waarheid achterhalen. Onderweg komen ze allerlei maffe metgezellen tegen. Hun missie: laten zien dat ze echte helden zijn en het sterrenstelsel redden van de vernietiging. ROBOTS, ACTIE en EXPLOSIES - Vecht als ruimteschutter en blaas robots terug naar de eeuwigheid! Om verschillende robotlegers te lijf te gaan, moeten onze onwaarschijnlijke helden hun vaardigheden aanscherpen en hun arsenaal opbouwen. Optimaliseer je vechtstijl dankzij een gevarieerd wapenarsenaal in realtime gevechten en ruimteveldslagen tegen het helse Abyssal-waterleger van Evilware en meer. Pas je arsenaal en uitrusting aan - Upgrade de artillerie van Exe in je gevecht tegen allerlei legers met behulp van krachtige wapens! Verwoest de omgeving en vind verborgen kisten om Botcoins te krijgen, die je in de in-game winkels kunt uitgeven om speciale wapens te ontgrendelen en te modificeren! Spring, sprint en rol door een avontuur boordevol actie- Springen, sprinten, grijphaken en muurrennen? Dat is nog maar het begin! Als klassieke 3D-platformer maakt Akimbot gebruik van alle hulpmiddelen in je arsenaal om het universum te doorkruisen. Gebruik je sprint om in een mum van tijd korte afstanden af te leggen of zet je turbo-aandrijvingssysteem in voor een extra dubbelsprong-boost! Zet je schrap met al je printplaten en maak je klaar voor avonturen barstensvol actie terwijl je met Exe op deze spectaculaire reis door het universum gaat om het Algorithm te redden. Akimbot is een onderhoudende, bruisende ervaring voor alle spelers!