Aircraft Evolution
Aircraft Evolution is een actiespel waarin je vijandelijke basissen moet bombarderen en vernietigen met je vliegtuig. Vecht in 4 verschillende perioden, van de Eerste Wereldoorlog tot futuristische gevechten. Voltooi levels en verander je vliegtuig van een houten model naar een futuristisch gevechtsvliegtuig. Voeg opties toe om de pantserbekleding, brandstof, snelheid, vuurkracht en nog veel meer te verbeteren. Je voert de upgrades uit naarmate te verdergaat, maar je kunt altijd proberen om een tank met plasmakanonnen aan te vallen met een houten vliegtuig! Je kunt 40 verschillende opdrachten uitvoeren met diverse doelen: een vijandelijke basis vernietigen, het opnemen tegen golven van aanvallende gevechtsvliegtuigen, vechten tegen slechteriken en nog veel meer. Verpletter de vijand met gewone bommen, een spervuur van clusterbommen of verzengend napalm. Verander vijandelijke basissen in smeulende ruïnes en het strijdveld in een verschroeide woestijn. Bommen en explosies! Nog meer bommen en explosies!!!