Aery - Dreamscape
In Aery - Dreamscape speel je als een vogelachtige geest die de geest van andere mensen kan binnendringen om hun gedachten, hun geheimen en hun verbeelding te verkennen. Elke persoon heeft zijn eigen denkbeeldige wereld en elke wereld vertegenwoordigt de gedachten, angsten en ambities van die persoon op een interessante en meestal abstracte manier. Binnen een denkbeeldige wereld moet je een bepaalde hoeveelheid geheugenscherven vinden om verder te komen met het verhaal en meer te weten te komen over de persoon in kwestie. Zodra je alle geheugenscherven hebt gevonden, ben je vrij om de wereld weer te verlaten en op zoek te gaan naar de volgende geest die je wilt verkennen. Daarom fungeert elke verbeeldingswereld als zijn eigen kleine verhaal met zijn eigen thema, ontwerpelementen en obstakels. Ervaar het gevoel van vliegen, dompel je onder in prachtige en sfeervolle landschappen en geniet van de unieke verhalen van de game terwijl je onderweg veel interessante mensen leert kennen.