Adventure Tanks
Ga de strijd aan met rivaliserende tanks in verschillende arena's, elk met zijn eigen unieke stijl en bijpassende vijanden. Maak strategische bewegingen, ontwijk vijandelijk vuur en zoek je vlag om de levels uit te spelen. Ga één voor één door de verschillende arena's, maar pas op, de weg naar de overwinning is niet gemakkelijk. Neem het op tegen steeds sterkere tegenstanders en overwin spannende gevechtsuitdagingen. Bereid je voor op een episch avontuur! /n Dit spel is een op arena's gebaseerde shooter. Je speelt als een kleine tank en je doel is om de vlag te vinden die ergens in de arena verborgen is zonder gedood te worden. /n Je bent alleen bewapend met kogels en moet zien te overleven totdat je je taak kunt voltooien en door kunt gaan naar de volgende arena.