ABSURDIKA: Rebuild
Het was een doodgewone zomerdag. Ik was onderweg naar huis na het werk. Plotseling verblindde een felle flits aan de hemel mij... ... en toen bevond ik me hier, met een kettingzaag in mijn hand. Je speelt als een gewone kerel die probeert te ontsnappen aan zijn angsten en een buitenaardse wereld – of zit hij vast in zijn eigen hoofd? Waar eindigt de realiteit en begint de fictie of zieke fantasie? - 10 hardcore levels - Geweldige old-school soundtrack - Eindbaas - Goed verhaal met een verborgen einde **In deze game speel je als een man, een psychopaat of misschien wel iets anders – wie weet? Je zult je verbeelding moeten gebruiken, 10 uitdagende levels voltooien en de eindbazen verslaan. Je hebt slechts één wapen met twee soorten aanvallen: je KETTINGZAAG. Laat je verbeelding je meenemen op een reis door het brein van een groot auteur terwijl je speelt.** "Het is tijd om je angst voor confrontatie te overwinnen. Elke keer dat iemand je beschuldigde, bleef je stil en hield je je woede binnen. De demon die je nu onder ogen ziet, vertegenwoordigt die angst."