Verlet Swing
Pak je haakshot en betreed surrealistische koortsdromen. Een excentrieke wereld waar vreemde dingen gebeuren. Waar beelden je aanstaren en je sterft zodra je in aanraking komt met je omgeving. Dat is Verlet Swing – een abstracte game die steeds vreemder en uitdagender wordt terwijl je door vreemde landschappen suist vol koikarpers, pizzapunten en andere bizarre obstakels. Hoofdkenmerken 100 levels vol supersnelle swingende actie Steeds surrealistischer wordende levels om doorheen te zwieren Steeds moeilijkere gameplay. Alleen de beste swingers halen de laatste levels! Stel je swingskills op de proef met klassementen en uitdagingen Geïntegreerde mixer-zender (alleen Xbox One-versie)