Transport Giant: Gold Edition
We schrijven het jaar 1850. De wereld beleeft haar grootste omwenteling. Wees getuige van de geboorte van massaproductie en massatransport. Met een klein beetje kapitaal en een innovatief idee kun je een imperium opbouwen, want fabrieken schieten als paddenstoelen uit de grond en de wereld hongert naar elk product dat je maar kunt bedenken. De tijd is rijp voor een groot, sterk transportbedrijf. Oude vervoersmodaliteiten kunnen de stroom aan goederen niet meer aan. Investeer je magere startkapitaal met beleid in moderne voertuigen en bouw geleidelijk aan een continu groeiende organisatie. Vervang verouderde stoomlocomotieven door monorails en misschien zelfs maglevs om concurrerend te blijven. De wereld ligt aan je voeten! Gold Edition: "Down Under" voert je naar het meest fascinerende, het meest mysterieuze en het gevaarlijkste continent van de wereld: Australië! De spectaculaire landschappen bieden hele andere uitdagingen voor hoopvolle transportreuzen.