The Quarry voor Xbox One
Online multiplayer functionaliteit wordt beschikbaar gesteld na de lancering op of voor 8 juli, 2022. Wanneer de zon ondergaat op de laatste dag van het zomerkamp, vieren de tienerkampleiders van Hackett's Quarry het met een feest. Geen kinderen. Geen volwassenen. Geen regels. De gebeurtenissen nemen al snel een slechte wending. Opgejaagd door de plaatselijke bevolking en iets nog veel sinisterders, veranderen de feestplannen van de tieners in een onvoorspelbare nacht vol verschrikkingen. Vriendelijke plagerijen en flirtpartijen maken plaats voor beslissingen van leven of dood, terwijl relaties ontstaan of bezwijken onder de druk van onvoorstelbare keuzes. Speel als elk van de negen kampleiders in een spannend filmisch verhaal, waarin elke beslissing jouw unieke verhaal vormt uit een kluwen van mogelijkheden. Elk personage kan de ster van de show worden – of sterven voordat de zon opkomt. Hoe zal jouw verhaal zich ontvouwen? JOUW VERHAAL, HUN LOT Durf jij te kijken wat er achter het valluik zit? Ga jij het gegil onderzoeken dat vanuit het bos klinkt? Red je je vrienden of ren je wanhopig voor je leven? Elke keuze, klein of groot, vormt je verhaal en bepaalt wie het nog kan navertellen. EEN VERBLUFFENDE FILMISCHE ERVARING Geavanceerde gezichtsopnames en filmische belichtingstechnieken, gecombineerd met ongelooflijke prestaties van een iconische cast van Hollywood-talent, brengen de gruwelen van Hackett's Quarry tot leven in een bloedstollende filmische thriller. GENIET VAN DE HORROR MET VRIENDEN Stel je vertrouwen in maximaal 7 vrienden en speel online*, waarbij uitgenodigde spelers meekijken en stemmen bij belangrijke beslissingen, waardoor een verhaal ontstaat dat door de hele groep wordt gevormd! Of speel samen in een gezamenlijke couch-co-op horrorervaring waarbij elke speler een kampleider kiest en diens acties bepaalt. PAS JE ERVARING AAN Aanpasbare moeilijkheidsgraden voor alle spelelementen laten spelers van elk vaardigheidsniveau genieten van de horror. En als je liever kijkt dan speelt, kun je met de filmmodus van The Quarry genieten als een bingewaardige filmische thriller. Kies hoe jij wilt dat het verhaal zich ontvouwt, leun achterover en knabbel op wat popcorn tussen alle schreeuwen door! MET HOOFDROLLEN VOOR: David Arquette als Chris Ariel Winter als Abigail Brenda Song als Kaitlyn Evan Evagora als Nick Halston Sage als Emma Justice Smith als Ryan Miles Robbins als Dylan Siobhan Williams als Laura Skyler Gisondo als Max Zach Tinker als Jacob Ethan Suplee als Bobby Grace Zabriskie als Eliza Lance Henriksen als Jedediah Lin Shaye als Constance Ted Raimi als Travis * Multiplayerfunctionaliteit alleen mogelijk bij gelijke generaties.