Tango Fiesta
Tango Fiesta is een topdown shootergame met twee sticks boordevol actie waarin je samenwerkt met 1 tot 4 spelers. De game speelt zich af in een wereld waarin elke actiefilm uit de jaren ’80 werkelijkheid is geworden voor één pechvogel: John Strong. Bundel je krachten met één tot drie vrienden en schiet, knal en hak je een weg door eindeloze levels in het ultieme, waargebeurde verhaal achter al deze fantastische films!