Een nieuw tijdperk voor vechtspellen vangt aan! In deze demo van Street Fighter 6 krijg je een voorproefje van het eerste deel van World Tour en een aantal speltypen in Fighting Ground. *Battle Hub is in deze demo niet beschikbaar. *Voortgang in World Tour wordt in deze demo niet opgeslagen. Het uiterlijk van je avatar wordt echter wel opgeslagen en kan in de volledige versie gebruikt worden als je op hetzelfde platform speelt als je deze demo gespeeld hebt.