Roblox - Not Supported
Deze versie van de Roblox-app is verwijderd en wordt binnenkort niet meer ondersteund. Hoewel je deze versie nog een beperkte tijd kunt blijven spelen, is dat op termijn niet meer mogelijk. Download de nieuwe en verbeterde Roblox-app gelijk om ononderbroken toegang tot je favoriete functies te garanderen. De nieuwe app levert verbeterde prestaties, grotere stabiliteit en betere manieren om samen met je Xbox-vrienden vanaf je pc te spelen. Ook krijg je toegang tot Roblox-servers die alleen voor de Xbox zijn. Je voortgang, Robux en al je items en functies worden naadloos overgezet naar de bijgewerkte versie.