My Brother Rabbit
My Brother Rabbit is een avontuur in een surrealistische wereld waarin werkelijkheid is vermengd met kinderfantasie. Een meisje krijgt te maken met een vreselijke realiteit als ze ziek wordt. Zij en haar broer gebruiken de kracht van verbeelding om te ontsnappen aan de vijandige buitenwereld. Samen scheppen ze een fantastisch universum waarin ze kunnen spelen en bescherming vinden. In dit fantasierijke landschap wil een konijntje voor zijn zieke vriend de bloem zorgen om hem weer gezond te maken. Op deze reis moet het konijn alles inzetten om puzzels te ontcijferen via de klassieke aanwijs-en-klik-methode om zijn avontuur te vervolgen. Help het konijn bij minigames, zoek verborgen voorwerpen en zet vreemde machines in elkaar in een wereld waarin de gewone logica niet telt. Doe mee aan deze zoektocht door vijf wonderlijke landen vol met robo-elanden, zwevende baobabs, reuzechampignons, smeltende klokken en meer ongelofelijke dingen die alles wat je weet over de realiteit op de kop zet.