My Time at Portia Deluxe Edition
Ga er eens lekker voor zitten en pluk de dag met My Time at Portia Deluxe Edition. My Time at Portia is geïnspireerd door de magie van Studio Ghibli en bevat voor ieder wat wils. Het speelt zich af in een bekoorlijke post-apocalyptische, wonderlijke wereld die je niet makkelijk vergeet. Verken nieuwe landen of zoek schatten in oeroude ruïnes en kerkers. Als je niet zo'n avonturier bent, kun je gewassen kweken op je eigen boerderij, je dieren verzorgen of zelfs lekker de hele dag vissen en hopen op een grote vangst! De Deluxe Edition bevat: De game My Time at Portia The Housewarming Bundle: deze geweldige cadeauset bevat een exclusieve outfit, exclusieve meubels, in-game betaalmiddelen en verbruiksvoorwerpen om je draai te vinden in je nieuwe leven.