Escape First Alchemist
Escape first: Alchemist is een first-person avonturenspel voor meerdere spelers. Je speelt de rol van leerling van de teruggetrokken alchemist "Trismegistus". Je goedwillende meester is erin geslaagd zichzelf op te sluiten in een gevangenis die hij zelf heeft gemaakt. En hij heeft jou de uitdaging gegeven om hem vrij te krijgen. Natuurlijk, om er zeker van te zijn dat je niet gewoon vlucht voor zijn listige raadsels, achtte hij zich waardig om jou ook in de val te lokken...