41 Hours
Manipuleer tijd en ruimte in een eerstepersoon-schietspel dat modern wapentuig combineert met geavanceerde technologie! Kruip in de huid van Ethan, een werkverslaafde wetenschapper en bekwame strijder die zijn vrouw zoekt die hij heel lang niet heeft gezien. 41 Hours is een filmachtig eerstepersoon-avontuur vol intense schietgevechten en geavanceerde, vaak buitenaardse technologie. Vergezeld door een mysterieuze vrouw die over bovenmenselijke kracht lijkt te beschikken, neemt Ethan het op tegen conventionele wapens terwijl hij leert om de tijd te manipuleren, zich te verhullen voor betere stealth, portalen te gebruiken voor teleportatie en telekinetische vaardigheden in te zetten tegen paramilitaire vijanden die hem in de weg staan. Verken de uitgebreide verhaallijn van 41 Hours via stemdialogen, geïllustreerde tussenscènes en strategische gevechtsscenario's in 11 meeslepende hoofdstukken! Gaandeweg ontdek je buitenaardse omgevingen en los je hersenkrakende puzzels op die meer vereisen dan moed op het slagveld. Heb jij de vaardigheid om je aan te passen, te overleven en de waarheid te onthullen?