10 Second Ninja X
10 SECOND NINJA X is een verschroeiend snel, overweldigend intens actiespel. Je bent ontvoerd door de snode psychopaat Captain Greatbeard, die je bosvrienden gevangenhoudt in zijn robotleger. Maar Greatbeard weet niet dat jij de snelste ninja ooit bent! Je hebt tien seconden per level om al zijn robots te vernietigen. Zorg dat je telkens drie sterren verdient, verken Greatbeards zeppelin, ontdek 100 levels boordevol geheimen, klim op de ranglijst en toon iedereen dat jij de SNELSTE, COOLSTE EN KOELBLOEDIGSTE HELD TER WERELD BENT.