Terran Armada
Een meedogenloze factie van deserteurs uit het leger heeft een robotleger gebouwd om de mensheid met geweld te verenigen. Verken nieuwe locaties, ontdek nieuwe technologieën en ontgrendel nieuwe wapens terwijl je tegen de vijand vecht om een overname te voorkomen in deze verhaal-DLC voor Starfield.